Workshops voor gastvrijheidsmedewerkers (uitverkocht, we hebben het maximum inschrijvingen bereikt)
Verleiden en Verrassen
Vier workshops afgestemd op voedingsassistenten, gastvrijheidsmedewerkers en soortgelijke medewerkers in de zorg. Om je te inspireren en te voorzien van ideeën en suggesties waarmee je kunt verleiden en verrassen. WijGastvrij organiseert het event samen met haar partners.
Het event is genaamd Verleiden en Verrassen. Het vindt plaats in oktober – de datum wordt nog bekend gemaakt – bij ROC Midden Nederland Horeca in Nieuwegein. Verschillende aspecten die te maken hebben met het vak passeren de revue. Het wordt een interactieve middag die in de plaats komt van het Festival van de Gastvrijheid.
Uit onderzoek – SiRGoodwill een van de partners van WijGastvrij voerde dit uit – is gebleken dat gastvrijheidsmedewerkers behoefte hebben aan korte, krachtige workshops. Workshops waarbij ze zichzelf actief kunnen inschakelen. Om daaraan tegemoet te komen is het concept Verleiden en Verrassen bedacht.
Bij ROC Midden Nederland Horeca in Nieuwegein – inloop 12.30 uur, aanvang 13.00 uur – staan in het kader van Verleiden en Verrassen de volgende workshoprondes gepland:
1) 13.30 uur. Workshop Zorgquiz. Test je kennis tijdens een interactieve quiz.
2) 14.15 uur. Workshop gedrag en communicatie van en met ‘gasten’.
3) 14.45 uur. Pauze
4) 15.30 uur. Workshop digitale communicatie.
5) 16.15 uur. Persoon of patiënt? Een persoonlijk verhaal.
6) 16.45 uur. Borrel om de middag mee af te sluiten. Of stoom af te blazen als je nog naar de Jaarvergadering van WijGastvrij wilt.
Het event wordt opgeluisterd met een leveranciersmarkt.
* Temprite laat zien hoe je met moderne maaltijdwagens kunt presenteren.
* Unilever presenteer tussendoortjes die eetlust bevorderend en/ of eiwitrijk zijn.
* Culicare presenteert verrassende hapjes.
* Smilde Foods laat zien hoe je met lekkere hapjes cliënten kunt verleiden.
Voor informatie en aanmelden zie www.WijGastvrij.nl/evenementen.
We vragen bij inschrijving je telefoonnummer te vermelden omdat we Syndy gaan gebruiken: ‘SYNDY is een chatbot waarbij je via Whatsapp berichten ontvangt, we zetten SYNDY onder andere in om makkelijk te communiceren. Zo zullen we praktische informatie en mededelingen over het evenement via SYNDY delen. Je nummer wordt weer automatisch verwijderd als het evenement heeft plaatsgevonden.’ Het nummer wordt na afloop van het event in onze administratie gewist.