Kijk je van binnen naar buiten, of van buiten naar binnen? Ontdek hoe je gasten jouw organisatie ervaren.

De reis van de gast door een organisatie wordt ook wel een Guest Journey genoemd. In de training werken met de Guest Journey leren de deelnemers meer over de gasten die hun organisatie dagelijks bezoeken. Aan de hand van een praktische methode brengen we de Guest Journey in kaart. Binnen de Guest Journey bepalen we de kritische belevingsmomenten. Dit zijn de momenten die de totaalbeleving van de gast op deze kritische belevingsmomenten te verbeteren. In korte tijd komen deelnemers tot veel inzichten en verbeterideeën.

Wat leer ik?

Je leert kijken door de ogen van de gast en wordt je bewust van de behoeften van gasten. Je krijgt inzicht in de totstandkoming van gastvrijheidsbeleving. Je leert met de Guest Journey kritische belevingsmomenten in kaart te brengen en verbetering voor te stellen.

Kosten:

Kosten voor leden:      5 vonkjes (waarde € 50,-)     Kosten voor niet leden: € 100,-

Bij succesvol afronden van deze opleiding ontvangt de deelnemer een certificaat

Minimale deelname: 15 deelnemers

Waar: Diakonesse Ziekenhuis te Utrecht

Wanneer: 28 februari 2019, start gasten reis 13.00 uur (inloop vanaf 12.00 uur)