Het Nieuwe Inkopen wordt het wel genoemd: aanbestedingen volgens het BVP-principe. Prestatie-inkopen is voor veel van ons een nieuw fenomeen waar we nog niet zo heel veel over weten. In 2010 werd deze methodiek geïntroduceerd en heeft zijn weg inmiddels ook in de gezondheidszorg gevonden. 

31 mei 2018– Studio Senses / Zwolle – Schokkerweg 5 8042 PC

De Theorie – Prestatie-inkoop is een inkoopmethodiek waarbij de inschrijvingen worden gewaardeerd volgens het principe dat de meeste waarde moet worden verkregen voor de laagste prijs. Werkt het in de praktijk ook echt zo? Danielle Wouters, aanbestedingsspecialist, heeft veel ervaring op het gebied van opdrachtgevers begeleiding in dergelijke trajecten. Zij helpt ons de theorie beter begrijpen.

Opdrachtnemers – BVP is een uitgelezen kans om je sterke kanten te laten zien. Hoe kijkt het bedrijfsleven (de opdrachtnemers) tegen deze ontwikkeling aan? Janneke Oriens van Strategic Proposals NL

De Opdrachtgever – Wat zijn de ervaringen intussen? Collega’s aan het woord die inmiddels ervaring met BVP hebben opgedaan. Ron Laurentius (Hoofd Voeding GGZWNB) neemt ons mee in de door hem opgedane ervaringen.neemt ons mee in dit proces vanuit de ondernemersvisie. (deze bijdrage komt tot stand in samenwerking met JDE & Bidfood )

U bent welkom vanaf 12 uur, u start dan met een heerlijke lunch. Het programma gaat van start om 13.00 uur en duurt (incl. borrel) tot 17.30 uur